Παρακαλείσθε να μας ενημερώνετε πριν μας επισκεφθείτε στο κατάστημά μας αν θέλετε να δείτε κάποιον συγκεκριμένο τίτλο από τα παλαιά βιβλία.

Εταιρική Ταυτότητα και Εικόνα 2η έκδοσηΚωδικός: 978-960-586-327-2Έτος έκδοσης: 2020Συγγραφέας: Μήλιος, Ανδρέας Χ.Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗΟικονομικά, χρηματοδότηση, επιχειρήσεις και διαχείριση, Επιχειρήσεις & διαχείριση

Εταιρική Ταυτότητα και Εικόνα 2η έκδοση
Tιμή Καταλόγου:14.00
Έκπτωση:10%
Τελική Τιμή:12.60€

Στο βιβλίο αναδεικνύεται ο κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας ως αναγκαίο υπόβαθρο και οδηγός για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και  μεγιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ. Εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε γλώσσα εύληπτη για όλους.

Είδος βιβλίου: Χαρτόδετο
Σελίδες: 296
Θέματα: Οικονομικά, χρηματοδότηση, επιχειρήσεις και διαχείριση, Επιχειρήσεις & διαχείριση
Γλώσσες: Ελληνική, Νέα
Κοινό: Γενικά/εμπόριο, Φοιτητές